سبد خرید 0

سنگ جدول گرانیت مروارید همراه با عکس

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 3 بهمن 1398 در ساعت 9 : 49 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

سنگ جهت محوطه سازی از متداول ترین متریال ها بوده است که نه عنصر زمان بر روی آن تاثیر گذار است و نه قدیمی میشود،بلکه با گذشت زمان صلابت خود را به خوبی نشان میدهد و نیاز به تعویض مکرر ندارد و علاوه بر آن در صورت نیاز به جابجایی به راحتی در مکان دیگری قابلیت استفاده مجدد را دارد.

جدول های تولید شده در مجموعه سنگبری معنوی علاوه بر ابعاد دقیق، دارای یک لبه پخی بوده که زیبایی محصول را دو چندان میکند.

جدول های سنگ مروارید عمدتا در دو ضخامت ۸ و ۱۰ سانتی متر عرضه میگردد ولی در صورت رسیدن به حداقل تعریف شده قابلیت تولید در ضخامت مورد نیاز مشتریان را دارد.

سنگ های جدول در دو بسته بندی پالت کفی و باکس پالت عرضه میگردد که بسته به نیاز مشتری و نوع حمل و مقصد، مشتریان میتوانند نوع بسته بندی را تعیین نمایند.

 این جدول در ضخامت ۸ با ابعاد استاندارد ۳۰*۵۰*۸   ،   ۴۰*۵۰*۸   ،   ۳۰*۶۰*۸    ،     ۴۰*۶۰*۸    عرضه میگردد.

در ضخامت ۱۰ سانتی متر ابعاد تعریف شده به این صورت می باشد:  ۱۰*۳۰*۵۰   ،   ۱۰*۴۰*۵۰    ،   ۱۰*۳۰*۶۰

سنگ جدول گرانیت مروارید مشهد به دلیل سلامت سنگ ، هزینه تمام شده بسیار کم تری به نسبت جداول سنگی مشابه دارد .

این سنگ ها علاوه بر بازار داخلی بسیار مورد توجه تجار ترکمنستان ،آذربایجان و عراق است به نحوی که بیش از میزان تولید تقاضا برای این محصول وجود دارد.

 سنگ جدول گرانیت مروارید به نسبت جدول بتنی مختصری گران تر بوده ولی از 10 سال دوم به بعد سرمایه گذاری اولیه را جبران میکند.

سنگ جدول مناسب جهت پیاده رو سازی،پارتیشن بندی،آب رو خیابان و در موارد خاص زیر سازی میباشد.

سنگ جدول گرانیت مشهد تولید شده در مجموعه سنگبری معنوی،ضخامت کاملا برابر و کالیبره،پالت کفی و یک لب پخی است که در صورت نیاز مشتری با باکس پالت نیز عرضه میشود که هزینه تمام شده بالا تری دارد.

سنگ جدول گرانیت مروارید مشهد به دلیل رنگ طوسی،نیاز به رنگ امیزی ندارد،زیبایی طبیعی داشته و به دلیل گرانیتی بودن خورده نمیشود،پوسته پوسته نشده و در برابر عوامل جوی بسیار مقاوم است.

سنگ جدول گرانیت مروارید،در مجموعه سنگبری معنوی به صورت تخصصی تولید شده و خط تولید به روز و مجهز بوده و با بهره گیری از نیروی متخصص و فنی،کالایی با بهترین کیفیت تقدیم بازار داخلی و صادراتی میشود.

شما مشتریان گرامی میتوانید جهت مشاوره و خرید محصولات سنگ گرانیت مشهد با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

05152524773

09151264408

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()