سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ

سنگ کوبیک

سنگ کوبیک از بهترین و زیباترین و بادوام ترین متریال ها جهت کف سازی محوطه،پیاده رو هاست که در ابعاد 10*10*10 و 8*8*8 و 10*10*5 در مجموعه سنگ معنوی فراوری و تولید میشود. این سنگ دارای 4 وجه کاملا صاف و 2 وجه گیوتینی ناهموار است که سبب افزایش اصطکاک میشود و مناسب مکان هایی با بارندگی بالاست.

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

یکی از پرکاربردترین موارد استفاده از سنگها در کفپوش خیابان ها و محوطه سازی است که از قدیمی ترین و جذاب ترین نوع این کفپوش ها می توان به سنگ کوبیک اشاره کرد.

سنگ کوبیک در حقیقت به نوعی از سنگ گفته میشود که به صورت مربعی استفاده میشود و مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فرسایش دارد. از دیگر مزیتهای سنگ کوبیک نصب بسیار آسان و قیمت مناسب آن است که باعث انتخاب سنگ کوبیک برای پوشش کف انواع محوطه ها میشود.

سطح سنگ کوبیک صیقلی نیست و این باعث جلوگیری از لیز خوردن هنگام بارندگی میشود. همچنین سنگ کوبیک دارای رنگ بندی های بسیار متنوع است که زیبایی دوچندانی به محیط میبخشد.

سنگ کوبیک را یا در معدن بعد از استخراج طبق سفارش مشتری در سایز و اندازه ی بین 5 تا 10 سانت برش می دهند و یا تخته سنگهای بزرگ را بوسیله ی بیل مکانیکی خرد کرده و به کارخانه منتقل می کنند و در قطعاتی با ضریب 10 می برند که در هر دو حالت نتیجه ی کار سنگ کوبیک مربعی شکل است.

سنگ کوبیک از جمله سنگهایی است که به وفور در مناطق مختلف ایران استخراج میشود و از دیگر مزیتهای سنگ کوبیک قابلیت استفاده ی دوباره ی آن است ، به این معنی که در صورت تعویض سنگ کوبیک دوباره می توان از آن استفاده کرد. سنگ کوبیک دارای ضخامت نسبتا" زیادی است به همین دلیل برای نصب سنگ کوبیک احتیاج به زیرسازی های سخت و پرهزینه نیست  که این دلایل باعث انتخاب سنگ کوبیک بجای سنگ فرش های سیمانی و فالت میباشد.

اگر برای انتخاب کفپوش مناسب محوطه خود احتیاج به مشاوره داشتید میتوانید با مراجعه به شرکت گرانیت مروارید بهترین انتخاب و مطمئن ترین خرید را انجام دهید. شرکت گرانیت مروارید از تولید کنندگان و فروشندگان بهترین نوع سنگ کوبیک میباشد که با نیروی متخصص و ماهر خود آماده ی ارائه ی خدمت به مشتریان گرامی است.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()