سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ

موزاییک واش بتن اصفهان

موزاییک واش بتن یکی از متریال های اصلی جهت اجرای کفپوش فضا های بیرونی و زیبا سازی های محیطی است،این نوع موزاییک به دلیل داشتن سنگریزه های طبیعی زیبایی منحصر به فردی دارد و در صورتی که روش تولید اصولی داشته باشد،عمر مفید بسیار بالایی دارد.

موزاییک های واش بتن به دو صورت کلی صاف و یا با کمی برجستگی تولید شده و زمینه رنگ آن عبارت است از:

1-بادامی قرمز

2-نخودی قرمز

3-لیمویی

4-بادامی مشکی

5-آجیلی(ترکیب رنگی متنوع)

6-تولید به سلیقه مشتری

موزایی های تولیدی در صورتی که زمینه رنگ آن سیمان سفید باشد،مختصری مابه التفاوت قیمتی خواهد داشت.

 

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

واش بتن کفپوشی بتنی بر پایه سیمان،سنگ رودخانه ای،روان کننده و سایر افزودنی هایی که برای بالا بردن استحکام محصول تولید میشود.

واش بتن در ابعاد 40*40 ، 30*60 و 50*50 تولید شده که نمونه 50*50 قیمت بالا تری دارد.

موزاییک واش بتن به دلیل پرسی بودن و داشتن مواد رزینی،استحکام فوق العاده بالایی دارد،درصد جذب آب آن پایین است و به همین دلیل در برابر تغییرات آب و هوایی بسیار مقاوم است و قابلیت استفاده در مناطق سردسیر و یا گرم و شرجی رادارد.

عمر مفید واش بتن در صورت تولید استاندارد بالای 25 سال است در صورتی که متریال های مشابه عمر مفید بسیار پایینی دارند و بعد ازمدتی دچار خوردگی میشوند تا حدی که عملا چیزی از موزاییک باقی نمی ماند.

ضخامت کلی واش بتن حدود35 میلی متر است ولی نکته ای که بایستی به آن به طور ویژه توجه کرد زیر سازی و مقاوم سازی بستر کار است که در آینده دچار افت نشود و هزینه ثانویه ای را به پروژه تحمیل نکند.

موزاییک واش بتن اصفهان از لحاظ کیفیت و استفاده از خط تولید به روز،به جرات از بهترین ها در ایران بوده که از کیفیتی فرای استاندارد بهره می برد و مشتری با خرید موزاییک واش بتن،اسایشی بلند مدت نیز برای خود میخرد.

 

نمایش همه
علاقه مندی ها ()