سبد خرید 0

زنجیره تولید سنگ گرانیت مروارید-2

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 29 دی 1398 در ساعت 14 : 50 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

به نام خدا

در این مقاله قصد داریم مراحل تولید سنگ گرانیت مروارید مشهد،از ابتدای تولید کوپ تا برش و ساب را بیان کرده و به سوالات رایج و بجای شما بزرگواران پاسخ دهیم.

قسمت دوم:

مراحل برش کوپ واماده سازی تایل های برش خورده:

1-سنگ کوپ برش خورده که در مقاله قبلی مفصلا به شرح استخراج ان پرداختیم،به وسیله قله بر 30 تیغ برش میخورد(قله بر 30 تیغ یکی از انواع قله بر های رایج ایران بوده که تیغ هایی به قطر 130 و 163 سانتی متر-بسته به عرض سنگ مد نظر-دارد،تیغهای 130 بین 20 تا 30 تیغ و تیغ های 163 حدود 10 تیغ به روی دستگاه بسته میشود).

تیغ های قله بر 30 تیغ از بالای سنگ ضخامتی تقریبا 0/5 میلی متری را برش داده و تا انتهای سنگ میرود و سپس 0/5 میلی متر دیگر پایین امده و این مسیر را تا رسیدن به عرض مد نظر اپراتور تکرار میکند.

بعد از برش سنگ،به وسیله هیلتی(کمپرسور) طبقه برش خورده را خالی کرده و تا برش کامل کوپ این فرایند تکرار میشود.

2-سپس به وسیله دستگاه طولی بر،دو سمت طولی سنگ برش میخورد.

3-در این مرحله فرایند ساب(پولیش) اعمال میشود،کلیت کار ساب در تمامی کارخانه ها و شرکت ها یکی بوده ولی نکته ای که باعث تمایز محصولات مجموعه سنگبری معنوی شده است،استفاده از پیش ساب به وسیله سه کالیبر جهت هم ضخامت کردن و کمک به افزایش کیفیت ساب است.

سپس محصولات وارد دستگاه ساب میشوند،دستگاه مورد استفاده در مجموعه سنگبری معنوی دارای 12 کله ساینده است که از ساینده های زبر شروع شده و تا انتهای خط سایش که لقمه های نرم و در انتها لقمه های لوکس(جهت براق کردن)و شوینده است،امتداد دارد.

4-بعد از خروج سنگ از دستگاه ساب،به وسیله دستگاهی به نام کله بر،دو سمت عرضی سنگ برش خورده و بسته به ابعاد و درجه محصول،دسته بندی میشود.

5-سنگ های تولید شده بنا به نظر مشتریان گرامی،به صورت فله و یا بسته بندی پالت و باکس پالت عرضه شده که این بسته بندی ها به طور طبیعی به قیمت تمام شده محصول اضافه میشود.

نمای کلی خط تولید سنگ گرانیت مروارید:

هدف کلی مجموعه سنگبری معنوی کمک به اقتصاد تولید محور ملی و تولید محصول با کیفیت داخلی،قابل عرضه در بازار رقابتی صادرات است.

این مهم زمانی محقق میشود که از دستگاه های به روز،مواد اولیه با کیفیت و نیروی کار متخصص استفاده شود.

مجموعه سنگبری معنوی با سابقه 30 ساله در تولید سنگ های ساختمانی و با همراهی و اعتماد مشتریان گرامی مفتخر است یکی از برند های اصلی و شناخته شده تولید سنگ گرانیت مروارید مشهد بوده و امید است با توسعه فاز های آتی به اشتغال بیشتر جوانان این سرزمین کمک کرده باشد.

شما مشتریان گرامی میتوانید جهت مشاوره و خرید محصولات با کارشناسان ما در مجموعه سنگبری معنوی در ارتباط باشید.

09151264408

 05152524773

09151280055

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()